Monday, September 12, 2011

სასწავლო პროექტი


1.პროექტის სახელწოდება: ჰაგიოგრაფია სასულიერო მწერლობის ჟანრი.
2. პროექტის მთავარი იდეა: ჰაგიოგრაფიის ლიტერატურული და ისტორიული ღირებულებანი

ჰაგიოგრაფია როგორც ჟანრი
3 პროექტის აქტუალობა:აქტუალურია სტანდარტთან მიმართებაში  კვლევა–ძიების ,კრიტიკული აზროვნების ჩამოყალიბების მხრივ. კონკრეტული ეპოქის მხატვრული ლიტერატურისთვის,კერძოდ ,ჰაგიოგრაფიისთვის მახასიათებელი  თავისებურებების შესწავლის თვალსაზრისით
4.პროექტის მიზანი:ქართული ჰაგიოგრაფიის შესახებ ცოდნის გაღრმავება–გამთლიანება
5.16 წელი (მე–10 კლასი)
6.ვადა:ერთი თვე
7. მოსალოდნელი შედეგები:ა) ნაწარმოებთა ტექსტების ძირეული ათქმა–გააზრება–დამახსოვრება
ბ)ეპოქის შესახებ ისტორიული ცოდნის გაღრმავება
გ)ჰაგიოგრაფიისათვის მახასიათებელი მხატვრული ხერხების ,კერძოდ:შბლონი,გადამეტაფრასტების რაობა–დანიშნულება,სახეებით აზროვნება
8.რესურსები:მე–10 კლ–ის სახელმძღვანელო, კორნელი კეკელიძის  ქართული ლიტერატურის
ისტორია,ინტერნეტი
9.პროექტის მსვლელობა:ა)ტექსტების გადმოახალქართულება,ტექსტის კონტექსტის შსახებ თვალსაზრისების გაცნობა
   ბ)მოსწავლეთა სამ ნაწილად დაჯგუფება ,კონკრეტული დავალების მიცემა თითოეული ჯგუფისათვის
      პირველი ჯგუფი:ჰაგიოგრაფიის ლიტ–რული მნიშვნელობა
       მეორე ჯგუფი:ჰაგიოგრაფია და ისტორია,
     მესამე ჯგუფი:მხატვრული ხერხები
 გ)პრეზენტაცია–დისკუსია–შეფასება
10.საგნებთან კავშირი:ისტორია მათემატიკა–ქორონიკონის  გააზრება–თარიღის დადგენა
11.პროექტის ხელძღვანელები: მზია ზედგინიძე;ლია მჭედლიშვილი.
12 ხელძღვანელების ელ. ფოსტა: mziazedginidze5@gmail.com; liamch66@gmail.com                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

No comments:

Post a Comment